Pages

moto


විද්වාන් සර්වත්‍ර පුජ්ජතේ- විද්වතා සැමගෙන්ම පිදුම් ලබයි

Wednesday, July 8, 2015

1 + 30 ගෙවුණි මෙලෙස



            හැමදාම ගගවල් ගාවයි වාහන ඇතුලෙයි සෙට්වෙන නිසා හොදට බඩ කට පිරෙන්න හොද පොට් එකකට ගිහින් බොමු කියල මෙදා පොටේ කට්ටිය තීරණය කරගත්තා..
මුලින් තඩියාගේ නිවසේ BBQ පර්ටියක් දන්න කතා කලත් එකෙන් වෙන්නේ මට බොන්න නැති වෙන ඒක සහ මාව නිකන්ම කුකා වෙන නිසා රන්දිය කියල මොරටුව පැත්තේ තැනකට සෙට් උනා..
බවුවා, අබේ මලයා, තඩියා, හීරෝ,නිප්පා,හේෂා, විකි, චිකා,සෙවුවා, මම තුමා සහ කාලෙකට පස්සේ සරදයත් සෙට් උනා..
වෙනදා වගේ රස කතා නම් අඩුයි මේ පාර
31 උදේ වරුවේ තඩියා ගිහින් මේසයක් එහෙම බුක් කොරලා ආවත් තිබ්බා..එත් යනකොට කියපු තැන නැතුව වෙන තැනක මේසයක් තම තියල තියෙන්නේ.ගග අයිනේ ලස්සන පොට් එකක් අපි බූක් කලේ.අනිත් තැන එච්චර ලකයක් නැ මේස ගොඩක් මැද්දේ..ඒගමන ඩියුටි එතන හිටපු මැනේජර් කාරයව හොයාගෙන..ගිහින් ඌට කිවුවම ගග අයිනේ ටිකක් එහාට වෙන්න ටොප් පොට් එකකට අලුතෙන් මේසයක් දාල දුන්න..



1 වෙනි බෝතලේ ඉවරවෙනකොටම සාරදයව උණවටුනට කැන්දන් යන්න එකියක් ඇවිත් ඌ එකී එක්ක කැපුනා...විහිළු තහළු සමග පබළු මැදින් 3 වෙනි බෝතලේ යනකොට වික්ක ඔෆ්ලෝ දැන්ම කියපන්කො.වෙනදට හොදට ගහන එකෙක් වෙච්ච ඌට වෙච්ච දේට කට්ටියටම අවුල් ඒ මදිවට එක පැත්තක කබරයා.තම පටන් ගත්තා විතරයි පොට් එක මාරු කරන්නත් දුක නිසා වට පිට බලනකොට අහු උන මට අයිස් බකට් එක එක අරන් මම ගගට බහිනකොටම හේෂා ඔත්තු බැලුව වෙටරය එනවද කියල හිරෝව වික්කගේ පිට අතගානවා බවුවා මට සහය දුන්න..මම ගගෙන් වතුර අරන් දෙනවා ඌ හෝදනවා..කොහොම හරි ඔක්කොම හෝදලා ගගටම දාලා අයිත් මනුස්ස වාසයට සුදුසු ලෙස ස්ථානය ගොඩ දාගත්තා..
වතුර ඇද්දේ මේ වගේම එකකින් 
කෙමෙන් කෙමෙන් එකෙන් එක හිස් වෙද්දී එක එකා පිපිරෙන්න ලං උනා..12 කණිසමට කුස්සිය වසන නිවේදනය වේටර් කොලුවා කලින් දීල තිබ්බත් බවුසර් වලට තෙල් ගහන්න වෙලා යනවා නෙහ්..බයිට් සහ සිගරට් හිගතායක් මතු වුයෙන් දිගැදුනු උදවියට එසේම ඉන්න ඉඩකඩ සලසා දී නිප්පා සහ හේෂ කඩයක් සොයා ඉගිල්ලුන සිගරට් ගෙන්න..තදියයි මායි ගිහින් තට්ටු කරලා කරලා දොර ඇරවගෙන රයිස් වුයි මසකුයි ඩවුන්ලෝඩ් කරගත්තා..1.30 ට Dj කරපු එකා ලාස්ට් අවර් ගාලා කෑගහනකොට ඉතුරු කොටෙත් කරපින්නාගෙන ෆ්ලොව් එකට ඇඩ්මිට් උනා සෙට් එකම..ටිකක් වෙලා නටනවා මතකයි මහන්සි නිසා වතුර ටිකක් බොන බලද්දී මම මගේ කාමරේ හිටියේ .

පහුවදා කට්ටිය සෙට් උනාම හිස්තැන් පුරවන්න හැදුවට ගොඩ දෙනෙක්ට ඒ හිස් තැන එහෙන්මමයි..

කොහොමද ගෙදර ආවේ?
කවුද වාහනේ එලෙවුවේ?
පාරේ පොලිසීයෙන් හිටියේ නැද්ද?
කීයටද අපි එහෙන් ආවේ?
අන්තිමට ගත්ත රයිස් එකට බිල ගෙවුවද?
මගේ සාක්කුවට ගෑරුප්පුවක් දැන්මේ කවුද?
මම ගෙට ගියේ කොහොමද?
ජනේලෙන්ද පැන්නේ, ටට්ටු කරලා ඩැඩා ට කියල දොර ඇර ගත්තද?

දෙතුන් දෙනෙක්ටම වාහනේ තමන් එලෙවුවා වගේ මතකයි ලු අනේ මට නම් මේලෝක මතකයක් නැ 

කොහොම හරි වාහනේ මම නිදාගෙන නෑ..හංගපු සිකරට් එකක් හෙවුවලු කැබිය පෙරලෙන..තඩියා වැර්ලස් එකේ සද්දේ අඩුකරන්නේ නැති නිසා අබයා බෆල් එකේ වයර් එක ගලෝලා නිදාගෙන..මගදී නයිට් කඩේකින් සිකරට් අරන් තිබේ..එතැනට අපු ගමේ එකේක් ගෙන් නින්දෙන් නැගිටලා අබයා ගේම ඉල්ලලා ජිවිතේ පලවෙනි වතාවට.
මෙන්න මෙවුවා පොo වල තිබ්බා මෙහෙම







4 comments:

  1. ඔය ලියලා තියෙන "ටික " දැක්කාම නොලියාපු ටිකේ බරපතල කම හොඳටෝම හිතා ගන්න පුළුවන්.

    ඔහොමවත් ආව මදෑ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. හැමදාම 31 night එන්නේ නැ නෙහ් විභියෝ

      Delete
  2. තනුක කර ලිවීම කියන්නේ මේවට

    ReplyDelete
    Replies
    1. නිට් බිවුවම බඩපපුව පිච්චේනවනේහ් සහෝ

      Delete